söndag 27 maj 2012

Lampkursen "skapa ditt eget ljus"

Vi som deltog i kursen skapade vår egen lampa och arbetade med vårt inre ljus. Samtidigt som man bygger sitt ljus tar man en titt på sitt inre ljus - kursledaren Katarina NATURLIGHT.se visar  lampbyggandets konst och vägleder i glädje, kreativitet och medveten närvaro! På hemsidan finns mer information och bilder

Kursen omfattade 5 träffar, vi fick fria händer och här är resultatet:



 En vägglampa i hjärtform med pressade vitsippor


En golvlampa , inte helt klar ännu.
Den skall påminna om en låga
men just nu påminner den mer
om segel.....hm.

Så här blev min lampa, klar efter ett och ett halvt år. Det var så mysigt att sitta och jobba med den, därför tog jag lite extra tid på mig :-) Nu har jag döpt den till "Resan"





En bordslampa som är klar, den har t.o.m. fått ett namn, den heter STORM, passande namn tycker jag. Kreatören heter Yvette på View the Horizon





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar