tisdag 19 augusti 2014

Ibland är det skönt att bara vara -

- ett av mina favoritord.......


Jag har skrivit detta citat ett antal gånger men detta är nog en av mina favoriter.
Pappret är likt siden med lite guld och silverflingor på. Inköpt i en Pappersaffär i Celle/ Tyskland.


Ramen är gjort av en gammal sockerlåda. Några fler har jag i källaren så det kommer nog att bli en del sådana ramar .


Jag ramar in och skär egna passepartouter.
 
Lite gulddekor fick det också bli
på ramen men inte för mycket, jag 
brukar vara återhållsam med "krusiduller"


Kul att du intresserar dig för kalligrafi och återanvändning. Denna tavla och mer kalligrafi säljer jag i min webbshop
Provenancecabinet. Kika gärna in och berätta vad du tycker.

Kreativa hälsningar Rafaela




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar